مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-23بين الملل

مجمع سازمان ملل | رییس جمهور کوبا: دولت ترامپ یک رژیم متجاوز و فاسد است


رییس جمهور کوبا با لحنی تند در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل تأکید کرد که دولت ترامپ یک رژیم متجاوز و فاسد است که هر کس که مقابل طرح های این کشور تسلیم نشود را تهدید و تحریم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میگوئل دیاز کانل برمودز رییس جمهور کوبا روز گذشته (سه شنبه) در سخنرانی مجازی خود در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل به شدت از سیاست های ایالات متحده آمریکا انتقاد کرد.

بنا بر گزارش وبگاه، با هدف توطئه و براندازی، همکاری در حوزه دموکراسی و حقوق بشر را دستکاری می کند و این در حالی است که در قلمرو این کشور، عملاً تا حد کنترل نشده ای ابراز نفرت، نژادپرستی، بی رحمی پلیس و بی نظمی در نظام انتخاباتی و حق رأی شهروندان وجود دارد .

این مقام عالیرتبه کوبا، دولت ترامپ را بعنوان یک رژیم کاملاً متجاوز که از نظر اخلاقی فاسد است توصیف کرد که چندجانبه گرایی را تحقیر می کند و مورد حمله قرار می دهد و در روابط خود با نهادهای سازمان ملل از تهدیدات مالی سوء استفاده می کند و در یک نمایش بی سابقه زیاده خواهی از سازمان بهداشت جهانی، یونسکو و شورای حقوق بشر خارج شد .

رییس جمهور کوبا ضمن انتقاد از سیاست واشنگتن در خروج یکجانبه از برجام تأکید کرد که ایالات متحده علیه هرآنکس که مقابل طرح ها و برنامه های این کشور تسلیم نشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع سازمان ملل | رییس جمهور کوبا: دولت ترامپ یک رژیم متجاوز و فاسد است

مجمع سازمان ملل | رییس جمهور کوبا: دولت ترامپ یک رژیم متجاوز و فاسد است